to buy, or not to buy ...

Bijgewerkt op: 5 mrt.

dat is de vraag?



Molly&me is nu bijna 2 weken geopend en wat is het super leuk! Elke keer als er een bestelling binnenkomt heb ik weer zin om deze bestelling nog leuker in te pakken en ben ik elke keer benieuwd wat de ontvanger ervan vindt, oh wat zou ik graag meekijken!


De reacties zijn erg goed en ik krijg een hoop enthousiaste reacties op de shop, de artikelen en de unboxing experience (ff in het engels want ja zo heet dat nou eenmaal). En daar ben ik echt heel blij mee want het heeft maanden geduurd voordat ik echt tevreden was over de look en feel (sorry weer engels) van de webshop, de allerleukste artikelen van over de hele wereld had gevonden en eindelijk na veel uitproberen wist hoe ik een bestelling zo leuk en mooi mogelijk kon inpakken en versturen. Ja er gaat veel tijd inzitten als je alles heel erg goed en zo mooi mogelijk wil doen.


Maar toch heb ik twijfels/onzekerheden ...

In mijn shop kan ik allerlei interessante statistieken zien, klinkt allemaal heel ingewikkeld maar is het niet echt. Wie is er in je shop, hoeveel klanten bezoeken je shop, welke artikelen bekijken ze het meest en natuurlijk wie besteld er. En daar zit nou juist het probleem, nou ja misschien meer MIJN probleem. Ik kan dus zien dat er veel meer mensen mijn webshop bezoeken dan dat er bestellen. Waarom? Zijn de artikelen niet leuk genoeg? Zijn ze te duur? Missen ze iets? Zijn het de verzendkosten? Werkt de site wel goed? Kunnen ze goed uitchecken? Is alles duidelijk genoeg? Pffffffff lastig!


Ik krijg via de site en het contactformulier geen vragen, het lijkt mij dus dat alles wel duidelijk genoeg is. Na een vragenrondje op Instagram weet ik dat bezoekers uit België de verzendkosten duur vinden, en dat klopt maar daar kan ik helaas niets aan veranderen (anders uiteraard direct gedaan) aangezien ik er anders erg veel op toe moet leggen ... Helaas zijn bijna al onze producten te groot voor de brievenbus dus wordt het automatisch een pakket en tja, helaas wordt PostNL steeds duurder. Ik had gratis (of goedkoper) verzenden heel graag aangeboden maar dat kan helaas niet.


Wie wil mij helpen deze vraag te beantwoorden, ik hoor het graag van je!



50 weergaven0 opmerkingen